Kundeservice & FAQ

Her på siden har vi samlet en stribe af de spørgsmål, som vi hos privateplay.dk ofte får fra vores kunder. FAQ listen vil løbende blive opdateret. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig i mål diskret og anonymt.

Hvor lang er leveringstiden?

Grundlæggende er leveringstiden på 1-2 dage. Vi anvender Postnord til fragt af din ordre. Hos Private Play bestræber vi os på at sende din bestilling samme dag, som vi modtager den. Vi er lagerførende i stort set hele vores sortiment og bestiller du inden kl. 21.00, har du din pakke dagen efter.

Skulle en vare ikke være på lager, så vil du blive kontaktet af Private Play via mail.

Kan jeg følge med i leveringen?

Det kan du naturligvis. Vi anvender PostNord til at levere pakker, og du vil automatisk få information om din pakke. Du vil modtage et sporingslink på din ordrebekræftelse via email. Via dette link kan du  følge din pakke. Er der ingen information via dette link, kan dette skyldes at PostNord ikke har scannet din pakke endnu. Er dette tilfældet, kan du tjekke linket igen senere.

Kan jeg bestemme udleveringssted?

Det kan du naturligvis. Ved check-ud siden vælger du blot om du vil have leveret hjemme eller ved nærmeste udleveringssted. Du har også mulighed, for at tilføje en kommentar til din levering, hvis du f.eks vil have sat pakken i garagen.

Hvad koster fragten?

Alle ordrer sendes med Post Nord. Vælger du, at få pakken leveret til din private adresse koster fragten kr. 39, og vælger du at få pakken leveret til en pakkeboks eller et posthus koster fragten kr. 29. Køber du for kr. 500 eller derover er fragten gratis!

Bor du i nærheden af vores lager, er du velkommen til at afhente din ordre hos os, og derved spare fragten.

Er det tydeligt at pakken kommer fra jer?

Vi leverer vores pakker så diskret og neutralt som overhoved muligt. Der vil aldrig stå Private Play, være vores logo på eller stå privateplay.dk. Vi sender i neutral emballage i pap og afsender vil stå som Yalp Aps.

Det samme er gældende for postering på dit kontoudskrift. Her vil dit køb stå registreret, som Yalp Aps på dit kontoudtog.

Hvordan kan jeg betale?

På siden kan nemt og enkelt betales med Mobilepay. Så slipper du for at skulle have pung, taske og kort frem.

Hos Private Play tager vi imod følgende betalingskort:

Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, JCB, Diners Club.

Alt betaling foregå trygt og sikkert gennem Nets.

Derudover tilbyder vi ratebetaling med Viabill.

De viste priser på privateplay.dk er inklusiv dansk moms (25%).

 
Er det sikkert at betale hos jer?

Ja! Du kan trygt betale hos Private Play. Dine oplysninger i trygge hænder, når du handler hos Private Play. Vi anvender en af danmarks bedste og mest sikre betalingsløsninger, så du kan føle dig helt tryg, ved at betale.

I har trukket pengene, men jeg har ikke modtaget min pakke?

Vi hæver først beløbet fra din konto i det øjeblik din ordre forlader vores lager. Der kan i visse tilfælde være tale om, at emailadressen ikke har været korrekt, og at Post Nord ikke har kunnet levere en adviceringsmail til dig.

Med dit forsendelsesnummer (track & trace) kan du selv følge pakken hele vejen. Kan du ikke se pakken via linket, så tøv ikke med at kontakte os, så finder vi sammen din pakke og får den frem til dig.

Jeg har modtaget et defekt produkt?

Hvis dit produkt mod forventning er defekt, beskadiget eller med funktionsfejl, bedes du hurtigst muligt kontakte os på mail eller telefon.

Sørg venligst for, at din e-mail indeholder dit navn, adresse og ordrenummer. Beskriv meget gerne i detaljer, hvilken skade der er påført varen, eller hvordan du oplever, at produktet er defekt. Vedlæg meget gerne billededokumentation hvis muligt.

Herefter vil du høre fra os om yderligere handling. Du bedes venligst ikke returnere varen, før du har hørt fra os.

Jeg har fortrudt mit køb?

Har du fortrudt dit køb hos Private Play, har du hele 365 dage til at sende dine varer retur til os og få pengene tilbage hvis nedenstående præmisser overholdes.

Det betyder, at du kan returnere en uåbnet vare, og at produktet skal være i samme kvalitet, mængde og stand, som da du modtog det. Det vil sige, at bl.a. fødevarer, glidecremer, batterier mm. skal returneres uåbnede inden udløbsdatoen.

Ydermere skal varen og emballagen returneres i samme stand, som da du modtog den. Originalemballagen skal du medsende i ubeskadiget tilstand.

*Af hygiejniske årsager bortfalder fortrydelses- og returretten på intime produkter ved åbning af produktets emballage. Dvs. du mister retten til at sende en vare retur, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Varer, der ikke er til intimbrug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse. Retten til at returnere en vare bortfalder også, hvis du bruger den på en måde, hvor brugen åbenlyst formindsker varens salgsværdi væsentligt. Læs mere i vores handelsbetingelser.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen (intimvarer undtaget) er åbnet eller prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved returnering af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Dvs. for eksempel lingeri må du gerne prøve på, såfremt produktet kan returneres i samme stand og emballage som ved modtagelse.

Hvordan returnerer jeg et køb?

Du kan returnere varen/varerne til Private Play på følgende måder:

– Nægte modtagelse af pakken, hvis pakken bliver sendt til din privatadresse.
– Undlade at hente pakken hos udleveringsstedet, hvorefter pakken automatisk returneres til os uden omkostninger for dig.
– Selv sende de/den ubrugte vare(r) retur til os inden udløbet af din 14 dages standard fortrydelsesret, eller inden 365 dage fra den dato, hvor du afgav din ordre. Når du sender varer retur, hæfter du selv for omkostningerne.

Sådan gør du:

Du kan returnere et køb, når varen er ubrugt eller uåbnet. Når du gør brug af din returret for hele eller dele af dit køb, skal du gøre følgende:

– Køb pakkelabel og udfyld en returseddel, som du kan udskrive her
– Du bærer risikoen for varens stand, indtil vi modtager den retur på vores adresse. Derfor bør du sørge for at pakke varen forsvarligt.
– Du hæfter selv for omkostningerne ved varens returforsendelse.

Bemærk! Private Play modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker, som er sendt med omdeling til vores adresse, og du hæfter selv for returforsendelsen.

Køb din returlabel her: https://return.shipmondo.com/privateplay

Tilbagebetaling

Ved brug af din fortrydelsesret på 14 dage på uåbnede eller ubrugte varer, sker tilbagebetalingen senest 14 dage, efter vi har modtaget varen retur.

Ved brug af din returret hos på 365 dage på uåbnede eller ubrugte varer sker tilbagebetaling, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for returret.

Reklamationsfrist

Når du handler med sælgere i EU, har du altid minimum 2 års reklamationsret. Dette gælder naturligvis også hos Private Play. Det vil sige, at du har 2 år fra modtagelse af en vare til at reklamere over eventuelle fejl/mangler.

Du skal dog hurtigst muligt, og senest 2 måneder efter du har opdaget en fejl/mangel ved en vare, oplyse os om, at du gerne vil reklamere over varen.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerstyrelsens afgørelse.

Sådan gør du, hvis du vil reklamere over dit køb

Hvis du vil gøre brug af reklamationsretten, skal du gøre følgende:

– Først skal du rette henvendelse til kundeservice på [email protected].
– Herefter informerer vi dig om den videre proces.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Selvom om du ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter du har betalt, så er din ordre højst sandsynligt gået igennem til os. Det kan i nogle tilfælde skyldes, at emailadressen er tastet forkert ind, eller at ordrebekræftelsen blot er landet i dit spamfilter. Så dobbelttjek altid at du har skrevet din mail korrekt og se efter i din spam mappe.

Du kan altid kontakte os, hvis du er tvivl om ordre er gået igennem.

Kan jeg ændre i min ordre?

Det kan du som udgangspunkt sagtens. Hvis du har ændringer til din ordre, bedes du hurtigst muligt kontakte os, så kan vi nemt og enkelt tilrette din ordre. Vi klargører din pakke relativt hurtigt efter modtagelsen af din ordre, så skynd dig at tage fat i kundeservice hvis du har ændringer til dine produkter eller levering.

Har i en fysisk butik?

Private Play har desværre ikke en fysisk butik du kan besøge.

Hvor finder jeg mere info?

Du læse mere om vores returpolitik, persondata og handelsbetingelser ved at scrolle ned til bunden af siden, hvor du kan finde yderligere oplysning om handel med Private Play. Finder du ikke den nødvendige information på privateplay.dk, bedes du blot kontakte kundeservice.

Fandt du ikke svaret?

Vi sidder klar ved telefon og mail for at besvare dine spørgsmål, så tøv ikke med at tage kontakt til vores kundeservice.
Telefonen er åben hverdage mellem 09.00 – 16.00.

Send os en mail